منتدى بن 10 الرسمي
● أضغط على آلتسجيل أو الدخول أذا كنت منتسب معناُ.
منتدى بن 10 الرسمي
● أضغط على آلتسجيل أو الدخول أذا كنت منتسب معناُ.
منتدى بن 10 الرسمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى بن 10 الرسمي

منتدى بن 10 للترفيه والمرح
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts

اذهب الى الأسفل 
3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ـكـ ـ ـر ـ ـزهـ ـ ×
" المشرف العام "
ـكـ ـ ـر ـ ـزهـ ـ ×


معولماتي
تاريخ التسجيل : 14/01/2011
انثى
تاريخ الميلاد : 07/07/1997
الدولة : K.S.A
المشاركات : 3732
التفوق : 38032
القوة الخارقة : 144
مزاجي : "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  Pi-ca-34
اقسام الاشراف : {احلى الكلام} {صحيفة بن 10 الأخبارية} {أصدقاء بن 10} {عالم الأزياء} {نجوم Hollywood}
مونكي التيمات
أسماء الله الحسنى

"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  Empty
مُساهمةموضوع: "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts    "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  E92ddbfcfddfabeb2011-10-28, 9:00 am


"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  A103204195e9fb410be0763ae5dc8934_large

The stars of the upcoming drama “Padam Padam” appear very diligent even when the cameras are not rolling. Recently, photographs of Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum on the set in between shooting scenes surfaced on the Internet.

In these shots, all three actors are captured studying their copies
of the script. Jung Woo Sung’s is marked with colored index tabs. Han Ji
Min’s is bound with a spring to make it easy to flip through. Kim Bum’s
is rundown and looks well-thumbed through.

“I don’t want to just memorize,” Jung Woo Sung was quoted as saying.
“I want to be able to show the meaning of each word and its intention.”
His statement reflected the respect for scenarist No Hee Kyung’s work.

“Padam Padam” begins broadcast on cable channel jTBC on Dec. 5.

"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  98d94f9219cb568aac6959dd26b279d3_large"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  16bbc3a9e42fc30c8e5a5aa2a58a78a7_large

"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  39e87acc82bdc5b2ccf88c4a315113e2_large

"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  C6a8b83c7110a200fade14d201f75cc8_large
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.graaam.com/ http://www.popcap.com/games/zuma?mid=zuma_pc_en_full
عاشقة الجنان
╯╰ متميز - Distinct ╯╰
عاشقة الجنان


معلومآتي
تاريخ التسجيل : 24/10/2011
انثى
تاريخ الميلاد : 15/06/1995
الدولة : K.s.A
المشاركات : 255
التفوق : 23281
القوة الخارقة : 10
مزاجي : "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  Pi-ca-32
My MMS : :)
My SMS : ^^When we lose love^^
ويلديوت
أسماء الله الحسنى

"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  Empty
مُساهمةموضوع: رد: "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts    "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  E92ddbfcfddfabeb2011-10-29, 9:51 am

هاذه دراما جديدة راح يمثل فيها ؟؟؟ ولله مافمت شيئ !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://ben10forever.yoo7.com/chatbox/index.forum http://www2.g9g.com/rockgardendeluxe.swf
koolman
╯╰ جبار - Powerful ╯╰
koolman


معلومات العضو
تاريخ التسجيل : 09/09/2011
ذكر
تاريخ الميلاد : 14/08/1998
المشاركات : 550
التفوق : 23857
القوة الخارقة : 12
هواياتي : ورق عنب
كيف تعرفت علينا : كوكاكولا
مزاجي : "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  19
My MMS : بيع الدنيا بريالين
ghostfreak
أسماء الله الحسنى

"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  Empty
مُساهمةموضوع: رد: "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts    "Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts  E92ddbfcfddfabeb2011-10-29, 12:55 pm

ماعرف انجلش




ممكن تترجمون الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
"Padam Padam" Stars Jung Woo Sung, Han Ji Min and Kim Bum Diligently Study Their Scripts
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى بن 10 الرسمي :: 

【 المنتديات الفنية 】

 :: {مشاهير العالم}
-
انتقل الى: